26. april 2023 ob 18:39

<p>V veliki luknji v smeri Prebita ustnica gnezdi lesna sova z mladički. NE PLEZAJ!!</p>

Matej Balažic
6. oktober 2020 ob 18:49

Plezališče je v celoti preopremljeno, razen nekaj starih projektov v sektorju Previsi. Na novo smo opremili preko 30 smeri in dodali 3 sektorje. Potencijala za nove je še veliko.

Rajko Zajc
11. junij 2013 ob 23:53

Včeraj sem si vzel čas in nadomestil (sicer s starimi, da ne bodo tako bodle v oči) manjkajoče (pokradene:/) ploščice. <br> <br>Tistemu, ki rabi ploščice (in jih jemlje iz sten;), pa zrihtam nove, da se mu ne bo treba tako matrat s pobiranjem iz smeri. Naj me le kontaktira. <br> <br>Srečno (plezalcem in ploščicam;))! :c:plezališče je na novo sanirano, preopremljeno. ( Rajko Zajc, 6. 10. 2020)

Grega Sovič
15. maj 2013 ob 22:55

Danes sem si vzel čas in nadomestil (sicer s starimi, da ne bodo tako bodle v oci) nekaj manjkajoči ploscic. V B sektorju na desnih smereh sem znova namestil tri ter eno v smer Zvezda v A sektorju. Druge manjkajoče v A sektorju namestim v kratkem. <br>Tistemu, ki rabi ploščice (in jih jemlje iz sten;),pa zrihtam nove, da se mu ne bo treba tako matrat s pobiranjem iz smeri. Naj me le kontaktira!!:c:popravil (Grega Sovič, 11. 6. 2013)

26. avgust 2012 ob 4:33

:idea:NAMIG: zraven plezališča je tudi prva ekstremna ferata v Sloveniji. 70m visoka navpična stena je zavarovana v glavnem samo z jeklenicami in z nekaj redkimi klini. Plezalna pot na Gonžarjevo peč je sicer kratka, a tehnično najtežja ferata pri nas. Poleg samovarovalnega kompleta je zelo priporočjiva še dodatna popkovina, plezalniki pa se odlično obnesejo v gladki steni pri plezanju na trenje... Sestop: po poti, ki gre levo okrog stene nazaj do vznožja. Zelo fajn zadeva ;) <br>A. Mašera, 55 zavarovanih plezalnih poti, Sidarta 2011

Boštjan Oder
1. julij 2012 ob 9:41

Nekdo je pobral prva dva svedrovca iz smeri Tečajniška in Yugo 45 ter drugega iz smeri Zvezda. :/ ❗ :!::c:popravil (Grega Sovič, 11. 6. 2013)

Grega Sovič
8. marec 2009 ob 20:59

Majhno lokalno plezališče, skala mestoma precej krušljiva. Sektor B (zadnje 4 smeri) je običajno precej prašen, ker ni veliko obiskan.