27. marec 2023 ob 12:14

<p><span style="font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px; -webkit-text-size-adjust: auto; background-color: #ffffff;">V sektorju nad hišo v Kotečniku v smeri Guru še vedno gnezdi sova.</span></p>

Jani Kozina
5. marec 2023 ob 9:53

<p>V sektorju luska, med smermi</p> <p>Tanja in Beli svod je gnezdo</p> <p>z jajci. Prosim</p> <p>ne plezajte teh smeri. </p>

Urška Cigler
19. marec 2021 ob 20:23

V sektorju nad hišo v Kotecniku v smeri Guru gnezdi sova. Morda bi se bilo dobro v naslednjih tednih izogibati tudi sosednjih smeri ali celo sektorja, glede na to, da je majhen. <br>

Gregor Šipoš
19. maj 2020 ob 22:24

Koordinate sektorja Luska (B) <br> <br>46.19920, 15.17800

Rado Uroslav
9. november 2019 ob 18:50

Danes, 9.11. je nekdo pozabil tanovi vodnicek pod steno Trapeza. Notri je bila neka prazna kuverta. Pustil sem ga v varstvu pri lastnici kmetije Tratnik.

Gašper Stopar
15. oktober 2019 ob 10:21

V petek 4. oktobra sem v sektorju Pisani svet pozabil GriGri+ z vponko. Če ga je slučajno kdo našel ... andrej.margetic@gmail.com

Andrej Margetic
11. julij 2018 ob 20:31

Ob prečkanju rečice pri prvem parkirišču (od koder se pride do sektorjev Dolina miru in Pisani svet) previdnost ne bo odveč, saj v enem od debel, ki tvorita priročen mostiček čez rečico, domuje osja družina. Jaz sem fasal tri pike in si predstavljam, da bodo ose z vsakim vsiljivcem samo še bolj razdražene. Pa tudi vedno več jih bo…

Matej Prijatelj
12. april 2018 ob 11:12

Sektor Nad hišo se nahaja levo in nižje od sektorja Trapez in je točno nad hišo v gozdu.

Janez Kotar
1. april 2018 ob 17:39

Pozdrav iz Zagreba! <br> <br>Mozete li mi reci gdje se nalazi sektor Nad hišo (kotečnik). <br>Čini mi se da je to noviji sektor koji jos nisam posjetila a voljela bih. <br>U mojem vodiču ga nema a primjetila sam da je većina prvih uspona ispenjanja 2017.g. <br> <br>Hvala <br> 🙂

Ana Pavic
23. avgust 2017 ob 21:15

V smereh Mavrica, Beli Svod in Siga manjka gurtna, kamor se je včasih vpel predzadnji komplet.

Miha Kolarič
27. junij 2015 ob 20:46

Včeraj smo plezali v pisanem svetu in sem pozabil rdeče/črno tenko športno jakno. Če jo je kdo vzel naj me prosim pokliče na 040 839 180. Sem iz Ljubljane. Hvala.

Matej Zupančič
17. marec 2013 ob 21:29

Danes sem plezal v sektorju Trapez in kmalu po prihodu sta čez steno zleteli 2 ogromni skali in več majhnih. Kaj je bil vzok ne vem, upam da nista sami od sebe dol prleteli, ker je bilo res grozno. Pazljivo!!!

Mitja Smrekar
2. avgust 2012 ob 20:44

Danes se mi je prvič zgodilo, da sem v nekem plezališču obupal, še preden mi je uspelo priti do smeri. In to v sektorju E v Kotečniku. Resnično, dostop je grozljiv, na nivoju kakega Velikega Turnca, pa tudi varovanje pri plezanju na tisti strmini ni čisto preprosto. Škoda. Pa se imam sicer tudi za čisto solidnega planinca. Če se kdo vendarle nameni sem gor, planinska obutev gotovo ne škodi ...

Jaka Fišer
2. junij 2008 ob 1:06

Sektor Pisani svet je kompletno opremljen z novimi lepljenci, ki omogočajo varno plezanje. Opremljevalci so opravili res lepo delo!

Savin Gorup
6. junij 2005 ob 2:00

<br>Dodanih kar nekaj novih smeri v Kotečniku. Večinoma v sektorjih Kolomin in pisani svet. Podatke je posredoval Albin Simonič. Poleg tega pa je spodaj še nekaj opozoril in navodil o dostopu do plezališča. <br> <br>Plezališče Kotečnik <br> <br>1. Dostopi do sektorjev v Kotečniku <br>a) Dostop iz leve strani <br>Do Trapeza je 15 min dostopa, do sektorja Luska pa je sedaj pribl. 25 min. Do sektorja Pisani svet pa je s te strani vsaj 45 min, zato uporabljajte dostop b. Kar pa se tiče sektorja Kača pa je praktično vseeno s katere strani gremo je pa pri dostopu b krajši sestop, ker je pot bolj strma. <br>b) Dostop od kamnoloma <br>Tu je bližji dostop do sektorjev Pisani svet ter novih Volka (levo od Pisanega sveta) in Doline miru (desno od Pisanega sveta) do katerih smo pribl. v 20 min (z leve strani 45 min), sestopimo pa v pribl. 10 min. Do Kače pa je čas dostopa približno enak kot z leve strani (cca. 30 min), ob tem pa je bistveno krajši sestop (15 min, z leve strani pa 25 min), ker je pot precej bolj strma. <br> <br>1. Opozorila <br>Vsi plezalci in obiskovalci se morajo strogo držati dostopnih poti (poti so označene z rdeče belimi oznakami in (ali) usmerjalnimi tablami), ker so vsi dostopi čez privatna zemljišča. Do Trapeza vodi pot, ki se od makedama odcepi na drugem izrazitem zavoju. Do ostalih sektorjev do katerih dostopamo z leve pa se stezica odcepi od makedama na tretjem izrazitem zavoju. <br>Nadaljevanje poti po makedamski cesti mimo kmetije ni dovoljeno. Prav tako ni dovoljen prehod mimo kmetije iz sektorja Trapeza do Luske (ali obratno). <br>Do sektorjev Kača, Pisani svet, Vol in Dolina Miru dostopajte od kamnoloma, da se avtomobili bolj enakomerno porazdelijo na oba parkirna prostora (do teh sektorjev je tudi bližji dostop)! <br> <br>3. Parkiranje <br>Pri dostopu od kamnoloma parkirajte na prostoru pri pričetku poti, ali pribl. 100 m dalje ob cesti, kjer je odcep v levo. <br>Na zgornjem dostopu parkirajte na robu cestišča samo na levi strani in prostoru pred križiščem na desni strani. Na samem križišču, kjer se odcepi makedamska cesta proti kmetiji pred plezališčem ni dovoljeno parkirati! Prostor za parkiranje je tudi prib. 100 m višje, kjer je večji prostor na levi strani. Vožnja po makedamski cesti ni dovoljena (privatna cesta). Upoštevajte opozorilne table!

Gregor Skok
29. maj 2001 ob 2:00

Iz sidrušča zelo pogosto plezane smeri - Sirove luknje je zginila vponka. Glede na to, da se te smeri lotevajo predvsem začetniki, bi znalo to biti za koga usodno, saj je potrebno malce nerodno prevezovanje.