4. julij 2021 ob 1:20

K opisu poti bi jaz dodala še, da je parkirišče na ovinku makadamske ceste, ki sicer gre še naprej. Iz skice se namreč da razumeti tudi kot da je parkirišče na koncu le-te. Precej pomaga tudi če vemo, da s parkirišča gremo po poti, ki jo označuje rdeča opozorilna tabla. <br> <br>Drugače pa super fajn plezališče z lepimi, dolgimi in odlično opremljenimi smermi. Vse pohvale in velika zahvala Rajku in Klemnu za izjemno delo !

Betka Galičič
25. oktober 2020 ob 19:02

Pripenjam opis poti, ker so nekateri že iskali pravo pot. Opis velja za pot iz parkirišča pri Kraljevem hribu. Po poti nadaljujemo v smeri proti Kamniku (pot je vzporedna z glavno cesto po dolini). Pot se prvih petnajst minut skoraj ne vzpenja. Ko pridemo do rebra, se pot začne po ovinkih vzpenjati po rebru naslednjih 10 minut, dokler ne pridemo do razcepa. Na razcepu gremo naravnost (desno vodi pot proti Sivniku in naprej proti Kisovcu, mi pa gremo proti Riglju). Da smo na pravi poti, vidimo po debeli bukvi, ki je vsa popisana z vrezanimi oznakami. Prečimo poraščeno melišče in se ponovno začnemo vzpenjato po ključih (cca. 5min). Ko pred nami zagledamo skale, mimo katerih gre pot po levi, zavijemo desno na slabo uhojeno stezo, ki pelje po desni strani skal. Sledimo stezi do plezališča (5min).