1. maj 2024 ob 15:24

<p>Danes smo na plezalušču Čreta našli plezalnike.</p> <p>Lastnik lahko pokliče: 031607136 Špela</p>

Špela Kumerc
27. marec 2019 ob 15:32

Dodan je nov sektor Miki Muster, ki se nahaja malce (cca. 200m) pred tečajniškim. Do njega pridemo tako, da gremo po cesti mimo hiše proti tečajniškemu sektorju, malce pred tečajniškim sektorjem (cca. 100m) pa zavijemo levo v hrib in prečimo še 100m po gozdu. Zgoraj vpisane smeri so navedene od leve proti desni (skrajno leva smer je "Zelena dolina", skrajno desna pa "Obisk iz vesolja").

Klemen Peterlin
9. junij 2018 ob 14:05

Vceraj sem v sektorju Domacica pod smerjo Žužko našel pozabljen komplet. Lastnik naj poklice na 031518078.

Martin Bombač
23. oktober 2016 ob 20:35

Za Nova Čreta sektor I - Tečajniški so GPS koordinate <br>46.272875, 14.964457 <br>

Andreas Krieger
15. avgust 2016 ob 20:25

Ker sva kljub navodilom danes *še vedno* izgubila eno uro, da sva našla Tečajniški sektor 🙂, dodajam dopolnjena navodila s parkirišča za Novo Čreto - torej natančneje opisana možnost 1 v komentarju spodaj (Nejc Pozvek 10.6.2015) <br> <br>- avto na parkirišču za Novo Čreto <br>- po planinski poti proti Vranskemu (označeno z markacijami in tablami Plezališče) <br>- ko pot za plezališče zavije levo, NE gres tja (pelje v sektor Nova Čreta), pač pa naravnost čez sedelce (markacija) <br>- po potki dol in ko pridete do ceste, na LEVO (ta informacija je nama manjkala) <br>- kakih 300m po cesti, mimo zapuščene domačije in levo <br>- 100m pred sabo vidis novejšo vikendico, zavijes po poti *strmo* navzgor in čez cca. 200 metrov si tam

Darko Bodnaruk
10. junij 2015 ob 2:31

Od vikenda so poti v plezališče bogatejše za smerne table. Še vedno pa je pri večini uganka, kako do najnovejšega sektorja - Tečajniški. Več možnosti: <br>1. Avto na parkirišču za Novo Čreto in po planinski poti proti Vranskemu (ne levo po poti za plezališče, pač pa čez sedelce pod hrib), mimo zapuščene domačije do novejše vikendice. Pred njo levo po "cesti" rahlo navzgor in čez cca. 200 metrov si tam (slabih 10 min naprej po tej cesti/poti prideš do Domačice). <br>2. Avto na parkirišču za Staro Čreto, navzdol proti plezališču, nato ne desno v plezališče, pač pa navzdol na makadam in po njem desno. Cesta se prelomi v dolino in se kmalu (še pred zapuščeno domačijo) združi z zgoraj omenjeno varianto. <br>3. Možno je dostopiti tudi mimo sektorjev Nove Črete. Vse do Domačice, nato pa obrat v desno in navzdol do Tečajniškega. Mimogrede: dostop po cesti mnogi uporabljajo tudi za Domačico (je bolj udobno (in hitreje) kot mimo vseh sektorjev), ne vem pa, če tudi dovoljeno.

Nejc Pozvek
6. julij 2012 ob 0:07

Obe skice so pravilne, napis "vransko" na 468 se nanaša na pešpot proti vranskem in ne na cesto (kar je nekaj, kar smo danes tudi mi dognali na "težki način" 😀 ) <br>Nasploh je Nova Čreta izredno slabo označena, skica iz vodnička pa malo zavaja (sicer pol ko veš kam treba, razumeš kaj so mislili). Torej, da ne bo še kdo iskal: <br>Ko se pelješ po glavni cesti, najprej greš mimo parkirišča kjer je napis "plezališče". Tam je izhodna točka za Staro Čreto. Za novo Čreto nadaljuješ po poti, dokler ne prideš do križišča z lopo, kjer zaviješ desno v dolino po makedamu. Po makedamu nadaljuješ in eventuelno parkiraš ob leseni lopi na križišču. Od tam slediš pešpoti proti vranskem (pešpoti, ne gozdni cesti 😉 ) in po kakšnih 500m steze zaviješ levo. Ta odcep je lahko falit- postavljen možic, če prideš do ceste si že predaleč 😈 . Od tu se pot kakšnih 10 min strmo vzpenja po shojeni stezi in se ne da več falit :D

Lovro Bobič
8. junij 2012 ob 20:11

V novem plezalnem vodniku se pri Čreti zdi, da gre na straneh 466 in 468 za razliko, na prvi zgleda, kot da so stari sektorji, F,G, H, pred novimi, A - E, na 468 pa obratno, da so A - E niže, bliže Vranskemuu, Je kje napaka ali sam napačno gledam? Grega Kališnik

grega kalisnik
21. maj 2012 ob 16:38

Plezališče z lepimi smermi. Plezališče je v gozdu in skoraj v celoti v senci, zato je primerno za vroče poletne dni.

Mateja Goličič
10. oktober 2010 ob 14:25

neki je, upam da bo pomagal sam merilo ni neki 100% =) <br> <br>http://www.shrani.si/f/u/11L/2NRwmREk/reta.jpg